Regulamin oraz szczegółowe warunki rezerwacjiRegulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych. Dokonanie rezerwacji za pośrednictwem serwisu internetowego www.zakohome.pl jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
1. REZERWACJA
- Do ceny wynajmu system automatycznie dolicza koszt obsługi apartamentu. Kwota ta jest obliczana indywidualnie do każdego obiektu.
- ZAKOHOME w ciągu 24 godzin od złożenia rezerwacji może ją anulować bez podania przyczyny.
- W celu potwierdzenia rezerwacji wynajmujący zobowiązany jest do wpłaty zadatku.
- Zapłaty można dokonać online przez system lub przelewem na podane konto.
- Zapłata za pobyt dokonywana jest najpóźniej w dniu przyjazdu, podczas przekazywania kluczy do obiektu.
- Zapłaty można dokonać za pomocą wybranych środków:
- gotówka(PLN)
- przelew
- karty płatnicze (Visa, Master Card, Maestr
- Po dokonaniu rezerwacji na stronie internetowej do wynajmującego wysłany zostanie mail z linkiem potwierdzającym rezerwację.
- W razie anulowania potwierdzonej rezerwacji kwota zadatku przepada na rzecz firmy ZAKOHOME
- Na życzenie wynajmującego istnieje możliwość wystawienia faktury VAT. O chęci otrzymania faktury VAT wynajmujący powinien poinformować pracownika ZAKOHOME. Sposób doręczenia faktury zostanie uzgodniony z wynajmującym.
- Przełożenie terminu rezerwacji jest możliwe tylko po akceptacji ze strony ZAKOHOME
- Wysokość Kaucji, płatnej w gotówce, podana jest w momencie rezerwacji.
2. PRZYJAZD/WYJAZD
- Wynajmujący powinien mieć ukończone 18 lat i posiadać dowód tożsamości. Obsługujemy tylko osoby dorosłe, dzieci pod opieką dorosłych.
- Przebywanie w obiekcie zwierząt możliwe jest po wcześniejszej konsultacji z pracownikiem firmy i zgodzie udzielonej przez właściciela obiektu. W innym wypadku rezerwacja nie zostanie zrealizowana, a kwota zadatku przepadnie.
- Wynajmujący proszony jest o poinformowanie pracownika ZAKOHOME o przyjeździe na około godzinę przed zakwaterowaniem.
- Przekazanie kluczy do apartamentu następuje w dniu rozpoczęcia wynajmu zgodnie z rezerwacją i odbywa się w obecności pracownika ZAKOHOME.
- Przekazanie apartamentu następuje po uregulowaniu należności, oraz po okazaniu dowodu osobistego lub paszportu osoby składającej rezerwację i podpisaniu umowy najmu.
- Pracownik ZAKOHOME jest zobowiązany do prezentacji apartamentu, wszelkich usług oraz obsługi urządzeń (bezprzewodowego podłączenia do Internetu, kodów, funkcjonowania urządzeń elektrycznych itp.) a także do przekazania folderów informacyjnych.
- Godzina opuszczenia obiektu przez Gościa powinna być uzgodniona dzień przed wyjazdem tak, aby osoba odpowiedzialna za klucze stawiła się w celu sprawdzenia stanu zdawanego obiektu i odebrania kluczy.
- W dniu wyjazdu pracownik ZAKOHOME sprawdza obiekt. W przypadku stwierdzenia braku uszkodzeń lub strat spowodowanych przez wynajmującego oddawana jest całość kaucji.
- Klient ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób przebywających w wynajmowanym przez Klienta obiekcie w okresie trwania umowy najmu obiektu. Odszkodowanie pobierane jest z kaucji, a w przypadku, gdy koszt naprawy/wymiany uszkodzeń przewyższa jej wysokość, Klient zobowiązany jest do uregulowania pozostałej należności najpóźniej w dniu wyjazdu.
- Istnieje możliwość skrócenia pobytu po wcześniejszym zadzwonieniu do pracownika ZAKOHOME. W takim przypadku opłata za niewykorzystany okres nie zostanie zwrócona.
- Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
3. OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA Z APARTAMENTU
- W przypadku wystąpienia szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, Klient powinien zawiadomić telefonicznie osobie dyżurnej.
- Wszelkie problemy techniczne, związane z obiektem, wynikłe w trakcie pobytu, powinny być jak najszybciej zgłaszane telefonicznie osobie dyżurnej.
- Palenie papierosów w obiekcie jest zabronione.
- W przypadku złamania zakazu palenia Klient jest zobowiązany do zapłaty kary w wysokości 500 zł.
- W przypadku zgubienia kluczy Klient jest zobowiązany do zapłaty kary w wysokości 500 zł.
- Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 7:00.
- W obiekcie nie mogą być prowadzone niedozwolone przez polskie prawo żadne operacje finansowe oraz usługi płatne.
4. REKLAMACJE
- Reklamacje i inne kwestie sporne należy kierować na adres mailowy kontakt@zakohome.pl. Firma ZAKOHOME zobowiązana jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej wpłynięcia.
5. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- ZAKOHOME nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności lub hałas powodowane przez sąsiadów (np. remont itp.)
- ZAKOHOME nie ponosi odpowiedzialności za wydarzenia losowe mające wpływ na funkcjonowanie obiektu, takie jak nagłe braki w dostawie prądu, internetu, itp.
- ZAKOHOME nie ponosi żadnej odpowiedzialności za rzeczy osobiste, samochód i jego zawartość podczas pobytu.
- Firma ZAKOHOME nie odpowiada za stan dojazdowych dróg miejskich i gminnych.
- Firma ZAKOHOME w przypadku stwierdzenia naruszania zasad Regulaminu, zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym bez możliwości zwrotu uiszczonych opłat, w tym kaucji.